.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسخه پیچی متهم امنیتی برای مجلس

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت ندای نقلاب،‌ سایت جدید آقازاده آشوبگر تحرکات شدیدی را به منظور تضعیف موقعیت حدادعادل برای ریاست مجلس نهم آغاز کرده است.

به گزارش ندای انقلاب مدیریت سایت که مدتهاست رسانه های وابسته به آقازاده آشوبگر را هدایت می کند طی چند مطلب جداگانه تلاش کرد تا به تخریب چهره حدادعادل بپردازد.

این سایت در یکی از خبرهای خود مدعی شد که «یکی از قول هایی که حداد عادل به مرتضوی داده، این است که در گرفتن عفو وی درباره اتهاماتی که علیه مرتضوی در قوه قضائیه مطرح است، کمک خواهد کرد.»

این سایت همچنین در خبر دیگری با استناد به نظر سنجی چند سایت همسو با علی لاریجانی مدعی شد که حدادعادل در این نظر سنجی کمترین آرای ممکن را بدست آورده لذا ریاست مجلس نهم برازنده وی نیست.

سایت آقازاده آشوبگر که مشخص است از کجا خط عملیاتی خود را می گیرد همچنین بصورت تلویحی حداد عادل را فردی «غیر قابل اعتماد»،« ترسو» و« بی صداقت» دانست و نوشت:«حداد این بار نیامده تا رئیس مجلس بماند، بلکه علی الظاهر قرار است رئیس جمهور شود، مسئله ای که در دعواهای اخیر از دهان عده ای از حامیان این چهره ادیب واردشده در بازی سیاست که در این وادی ممکن است از بازیگر "سیاسی" چون سعید مرتضوی نیز رودست بخورد، لو رفت.»

گفتنی است این تخریب ها در حالی صورت می پذیرد که پیش از این اخباری مبنی بر نگرانی یکی از چهره های سیاسی که اتفاقا مدیریت سایت مذکور سابقه همکاری با فرزند وی را نیز در فتنه ۸۸ داشته از ریاست حداد عادل بر مجلس منتشر شده بود.

لازم به ذکر است مدیر سایتهای وابسته به آقازاده آشوبگر سال گذشته مدتی را به دلیل برخی عملکردهای ضدامنیتی خود در بازداشت به سر برده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.